در خرید لوازم آرایشگاه مردانه به چه مواردی باید توجه کرد؟

خرید لوازم آرایشگاه مردانه

خرید لوازم آرایشگاه مردانه یکی از اصلی‌ترین کار‌ها بعد از دیدن آموزش و گرفتن مدرک آرایشگاه مردانه است. انتخاب صحیح و اصولی لوازم آرایشگاه مردانه می‌تواند هم در هزینه‌ها و هم در ارائه خدمات مورد نظر به مشتری به شما کمک شایانی کند.

معرفی شغل آرایشگری

یکی از شغل‌های پربازده و پرسود، آرایشگری است. فردی که آموزش‌های آرایشگری را دیده است و توانسته مدرک آرایشگری بگیرد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هزینه آموزش و همچنین سود زیادی را از این کسب و کار به دست آورد. با ما در راینا مارکت همراه باشید تا شما را با خرید لوازم آرایشگاه مردانه آشنا کنیم. امروزه آرایشگری نسبت به قبل رونق بیشتری گرفته است. مانند تمام شغل‌ها و حرفه‌های دیگر آرایشگری هم دارای فوت و فن‌هایی است که برای یادگیری آن‌ها نیاز است در دوره‌های مربوطه شرکت کنید. در یکی از بخش‌های مهم این دوره‌ها، به اهمیت خرید لوازم آرایشگاه مردانه اشاره می‌شود. استفاده از وسایل مناسب تضمین کننده کیفیت بالا در انجام خدمات خواهد بود. شما با صرف کمترین زمان ممکن می‌توانید لوازم مورد نیاز آرایشگاه خود را از راینا مارکت تهیه کنید.

خرید لوازم آرایشگاه مردانه

شما به عنوان یک آرایشگر باید بتوانید خود اقدام به خرید لوازم آرایشگاه مردانه کنید. در زیر به توضیح لوازم مورد نیاز یک آرایشگاه مردانه می‌پردازیم:

ست شانه و برس

اولین موردی که باید برای یک آرایشگاه مردانه تهیه شود، ست شانه و برس است. آرایشگری که شانه و برس مناسبی نداشته باشد، نمی‌تواند از پس اصلاح و مرتب کردن هر مدل مویی برآید. پس نیاز است در قدم اول با توجه به نیاز خود ست شانه و برس مناسبی بخرید.

دستگاه اتوی مو

در حال حاضر اتوی مو یکی از حیاتی‌ترین لوازم مورد نیاز در آرایشگاه مردانه است. شاید تا چند سال پیش عده کمی از اتوی مو استفاده می‌کردند اما در حال حاضر اتوی مو وجودش در آرایشگاه مردانه لازم و ضروری است.

ماشین اصلاح سر

ست کامل ماشین اصلاح سر یکی از لوازم آرایشگاه مردانه
لوازم مورد نیاز آرایشگاه مردانه

با توجه به این که امروزه کیفیت و سرعت بالا یکی از موارد ضروری در آرایشگاه‌های مردانه است، استفاده از ماشین اصلاح می‌تواند کیفیت و سرعت عمل آرایشگر را بالا ببرد. یکی از نوستالژی‌های موجود برای تمام افراد، قیچی آرایشگری است. در گذشته آرایشگر‌ها تنها از قیچی برای اصلاح مو استفاده می‌کردند و خبری از ماشین اصلاح موی سر نبود.

این توانایی آرایشگر است که بتواند یک فرد را به مشتری دائمی تبدیل کند. در حال حاضر مشتریان آرایشگاه دیگر تنها برای یک اصلاح ساده به آرایشگاه مراجعه نمی‌کنند. پس برای داشتن یک آرایشگاه حرفه‌ای، نیاز است که یک ست کامل از ماشین اصلاح را تهیه نمایید. در خرید ماشین اصلاح سر حتما به برند آن توجه داشته باشید. استفاده از برند‌های شناخته شده و حرفه‌ای این تضمین را به شما می‌دهد که پس از مدتی نیازی به خرید دوباره ست ماشین اصلاح نخواهید داشت.

خرید ست قیچی

آرایشگران قدیمی معمولا فقط از قیچی برای اصلاح مو استفاده می‌کردند. اگر از قیچی در اصلاح مو استفاده نشود مو به صورت نامرتب و بریده بریده کوتاه خواهد شد و ظاهر نامناسبی به خود خواهد گرفت. استفاده از یک ست قیچی عالی و باکیفیت، تضمین کننده یک اصلاح خوب و بدون دردسر است. در دوره‌های آموزش آرایشگری یک بخش از آموزش برای توضیح و معرفی انواع قیچی‌ها و همچنین نحوه کار با آن‌ها وجود دارد. اطلاع داشتن آرایشگر از انواع قیچی‌ و همچنین نحوه کار با آن‌ها می‌تواند او را در یک اصلاح بی نقص و خوب یاری کند. برای خرید یک ست عالی قیچی می‌توانید به راینا مارکتمراجعه کنید.

خرید تیغ اصلاح مناسب

یکی از وسایل ضروری و مهم هر آرایشگاه مردانه تیغ اصلاح است. مشتریانی برای بار دوم به آرایشگاه شما مراجعه می‌کنند که نتوانند همان نتیجه اصلاح صورت را در منزل کسب کنند. مشتری برای اصلاح صورت خود انتظار دارد، به صندلی تکیه بزند و در کمال آرامش، آرایشگر اقدام به اصلاح صورت او  کند. از دسته تیغی برای اصلاح استفاده کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد. معمولا دسته تیغ‌های فولادی جزء مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین دسته تیغ‌های موجود در بازار هستند.

دستگاه ریش تراش

شاید صورت مشتری به تیغ حساس باشد. تمام مشتریانی که برای اصلاح صورت به آرایشگاه می‌آیند نمی‌خواهند صورت خود را با تیغ اصلاح کنند، عده‌ای از افراد دوست دارند صورت خود را به وسیله‌ی ماشین ریش تراش اصلاح کنند. پس نیاز است که در آرایشگاه خود ریش تراش مناسبی برای این دسته از مشتریان داشته باشید.

سشوار

شاید در حال حاضر عده خیلی کمی از افراد بعد از آرایشگاه به حمام بروند و نیازی به سشوار زدن مو‌های خود نداشته باشند. از همین رو انتخاب یک سشوار مناسب برای آرایشگاه، لازم و ضروری است.

آینه آرایشگاه

استفاده از آینه بزرگ و مناسب در آرایشگاه برای افراد، ایجاد حس امنیت می‌کند. فرد وقتی بتوانید هنرنمایی شما را بر روی سر و صورت خود ببیند، خیالش از همه‌ی جهات راحت خواهد شد.

نکات صروری خرید لوازم آرایشگاه مردانه

انتخاب بهترین واکس مو برای آرایشگاه مردانه

برای داشتن یک آرایشگاه موفق علاوه بر خرید لوازم آرایشگاه مردانه باید در انتخاب واکس مو دقت لازم داشته باشید.از این رو به عنوان یک آرایشگر باید بدانید چه مدل واکس مو برای چه نوع مویی خوب است. خرید واکس مو و موجود بودن آن در آرایشگاه یکی از ضروریات هر آرایشگاه حرفه‌ای است. برای تقسیم بندی واکس‌های مو 3 دسته کلی داریم:

  • Clay
  • Mud
  • Pomade

واکس موی Clay | مناسب برای مو‌های لایه لایه و ثابت

در این مدل از واکس‌ها معمولا مقداری رس وجود دارد. این دسته از واکس‌های مو نسبت به دیگر واکس‌ها جدید‌تر است. واکس موی clay، بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که به دنبال مدل‌ مو‌های سفت و در هم تنیده‌اند. این دسته از واکس‌های مو علاوه بر ویژگی اصلی خود، دارای خاصیت مرطوب کننده‌گی و توان بخشی مو را نیز دارند. واکس موی مذکور بیشتر برای مو‌های نازک و کم حجم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

واکس موی Mud

اگر در ثابت نگه‌ داشتن مدل موی مورد علاقه خود ناتوانید، این دسته از واکس مو برای شما مناسب است. واکس موی mud برای لایه لایه کردن و همچنین ثابت نگه داشتن مدل موی مورد علاقه شما بسیار کارآمد است. این مدل از واکس مو حالت مات را به مو‌های شما اضافه می‌کند. اگر مو‌های شما بلند است و می‌خواهید مدل مویتان طبیعی‌تر به نظر برسد، کافی است از چسب مو استفاده کنید.

واکس موی pomade | کمی ثبات به همراه درخشندگی

این مدل واکس مو دارای دو دسته است. واکس مو‌ با پایه آب و واکس مو‌ با پایه روغن. در بین این دو دسته استفاده از واکس موی با پایه آب آسان‌ است. از واکس pomade معمولا برای زیبا کردن و درخشان کردن مو استفاده می‌شود.

5/5 (1 Review)
گفتگو آنلاين