وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه شامل چه آیتم‌ هایی می‌شود؟

وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه

مدت زمان مطالعه مقاله این مقاله : 11 دقیقه


اگر که یک آرایشگاه دار هستید، این را می‌دانید که خرید وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه با توجه به انواع زیاد آن، امری دشوار و در عین حال ضروری است.با این حال ما در این مطلب قصد داریم تا شمارا با ضروری‌ترین تجهیزات آرایشگاهی که برای راه‌اندازی یک آرایشگاه به آن احتیاج دارید بیشتر آشنا کنیم؛ پس با راینا مارکت همراه باشید.

 

 

مقدمه

آرایشگری از شغل‌های محبوب بین خانم‌هاست. اگر شما نیز علاقمندید که در این حرفه فعالیت کنید و یک سالن اختصاصی برای خودتان داشته باشید باید پس از طی کردن دوره‌های مختلف آرایشگری به فکر خرید وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه باشید. تنوع محصولاتی که شما می‌توانید از آن‌ها برای آرایشگاه استفاده کنید بسیار زیاد است. با این حال ما در این مطلب قصد داریم تا شمارا با ضروری‌ترین تجهیزات آرایشگاهی که برای راه‌اندازی یک آرایشگاه به آن احتیاج دارید بیشتر آشنا کنیم؛ پس با راینا مارکت همراه باشید.

 

وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه

وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه

بهتر است وسایل مورد نیاز برای سالن آرایشگاه زنانه را از نوع مرغوب آن انتخاب کنید تا مجبور نشوید دوباره پس از مدتی برای تهیه‌ی آن هزینه کنید. علاوه بر آن لوازم آرایش بی‌کیفیت نیز منجر به از دست ‌دادن مشتری خواهد شد. یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه شود این است که لوازمی خریداری شود که استفاده از آن‌ها راحت باشد. مبلمان و اثاثیه ی آرایشگاه، وسایل رنگ مو، وسایل مانیکور و پدیکور، وسایل لازم برای آرایش و کوتاهی مو، وسایل لازم برای آرایش صورت و لوازم کوتاهی مو از جمله وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه هستند.

 

مبلمان و اثاثیه‌ی آرایشگاه

مبلمان و اثاثیه‌ی آرایشگاه از جمله وسایلی هستند که بر رنگ‌بندی و دکوراسیون سالن زیبایی شما بسیار تأثیرگذارند. خدمات اصلاح و آرایش، قسمت اعظم خدمات سالن‌های آرایشی را به خود اختصاص داده است پس در انتخاب وسایل این قسمت از سالن دقت کافی داشته باشید. مهم‌بودن این قسمت از سالن ایجاب می‌کند که مبلمانی با قیمت مناسب برای این فضا خریداری کنید. حتی شما می‌توانید انتخاب مبلمان و دکوراسیون آرایشگاه را به یک دکوراتور بسپارید. به این دلیل که یک انتخاب درست در ابتدای کار می‌تواند محیطی آرام و دل‌چسب برای مشتری‌ها فراهم آورد و انتخاب‌های بیهوده و نادرست منجر به هزینه‌های گزاف و اضافی می‌شود.

صندلی اصلاح یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای سالن آرایشگاه است. از این مبل به قدری استفاده می‌شود که باید از نوع مرغوب آن خریداری کنید چون راحتی مشتری و آرایشگر هنگام کار و با مشکل مواجه نشدن او بسیار در جذب مشتری اهمیت دارد. آینه، استیشن یا میز منشی، کمدها قفسه‌ها کف‌پوش و مبلمان انتظار مشتریان از دیگر وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه است که باید نوع مرغوب و استاندارد آن را خریداری کنید.

 

وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه برای بخش رنگ مو

بخش مربوط به رنگ مو همیشه جزو شلوغ‌ترین بخش‌های یک آرایشگاه زنانه است به همین دلیل بهتر است لوازمی که برای این بخش می‌خرید، باکیفیت باشند تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده کنید. قفسه چیدن رنگ مو، سرشور، سشوار ایستاده و صندلی جزو وسایل ضروری برای بخش رنگ مو هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم سرشوری را خریداری کنید که اندازه‌های استانداردی داشته باشند تا مشتری احساس راحتی کند. قفسه‌های رنگ مو و نوع سشواری که خریداری می‌کنید بستگی به میزان استفاده شما دارد. اگر بخش رنگ موی سالن زیبایی شما بسیار شلوغ است باید در خرید سشوار ایستاده قدری دست و دلباز باشید زیرا سشوارهای باکیفیت سالنی دارای قیمت بالاتری هستند. رنگ مو، برس و کاسه رنگ مو، فویل، دستکش یک‌بارمصرف، دستمال مرطوب، پاک‌کننده رنگ و… از دیگر وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه برای بخش رنگ مو هستند

 

وسایل ضروری برای قسمت مانیکور و پدیکور

برخی از سالن‌های زیبایی دارای بخش مانیکور و پدیکور هستند. اگر شما نیز قصد دارید که این بخش پرطرفدار را راه‌اندازی کنید باید به خاطر داشته باشید که خرید وسایل مورد نیاز برای این بخش به بودجه نسبتاً زیادی احتیاج دارد. صندلی مخصوص مانیکور، میز مانیکور، ترولی، صندلی پدیکور، چرخ‌دستی پدیکور، سوهان، ناخن‌گیر، بافر، ضدعفونی‌کننده، قفسه لاک‌ها، انواع لاک و… نیز از جمله وسایل مورد نیاز یک آرایشگاه زنانه برای بخش مانیکور و پدیکور هستند. بهتر است بدانید وسایلی که برای این بخش خریداری می‌کنید باید استاندارد و باکیفیت باشند زیرا اگر صندلی پدیکور نامناسب باشد، مشتری احساس راحتی نمی‌کند و باعث به وجود آمدن نارضایتی او خواهد شد. افرادی که تجربه مدیریت سالن‌های زیبایی را دارند به خوبی می‌دانند که مهم‌ترین هدف یک آرایشگاه زنانه باید جلب رضایت مشتری باشد زیرا در غیر این صورت مشتریان خود را از دست خواهند داد.

 

وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه برای بخش آرایش صورت و مو

بخش مربوط به آرایش صورت و مو نیاز به وسایل بسیار متنوعی دارد؛ اما ضروری‌ترین وسایل این بخش نیز شامل صندلی، میز، آینه، سشوار و اتو مو است. بعد از خرید این وسایل باید به سراغ خرید لوازم‌ آرایشی بروید. برندهای لوازم ‌آرایشی بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که برخی از آن‌ها به صورت حرفه‌ای اقدام به تولید لوازم ‌آرایشی مخصوص سالن‌های زیبایی کرده‌اند. کرم پودر، پنکیک، سایه چشم، سایه ابرو، مداد چشم، رژ گونه، رژ لب و … تنها بخشی از وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه برای بخش آرایش صورت هستند. برای آرایش مو نیز شما احتیاج به انواع حالت‌دهنده‌ها، گیره، شانه، برس، قیچی، پیش‌بند، اسپری مو و… دارید. خرید لوازم آرایشی باکیفیت برای این بخش نیز مانند بخش‌های دیگر آرایشگاه ضروری است زیرا استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت باعث می‌شود تا نتیجه تمام زحمات شما برای آرایش مو و صورت از بین برود.

 

وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو

بخش کوتاهی  پمو یکی از مهم‌ترین بخش‌های سالن‌های زیبایی زنانه است. برای این بخش به لوازمی مانند انواع قیچی، شانه، برس مو، موپران، سشوار، آینه، پیش‌بند و صندلی مخصوص نیاز دارید. به این نکته توجه داشته باشید که قیچی‌ها و شانه‌های بسیار متنوعی در فروشگاه‌های لوازم آرایشی وجود دارد که برخی از آن‌ها بسیار پرکاربردتر هستند به همین دلیل ما به کسانی که قصد  خرید وسایل مورد نیاز یک آرایشگاه زنانه را دارند پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر خرید محصولات باکیفیت به سراغ لوازمی برای بخش کوتاهی مو بروند که کاربردی‌تر هستند

وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه برای اتاق استراحت

بیشتر سالن‌های زیبایی بزرگ و حرفه‌ای دارای بخش استراحت هستند. این بخش باید طوری طراحی شود که مشتری احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشد زیرا معمولاً خدماتی که آرایشگاه‌های زنانه به مشتریانشان ارائه می‌دهند زمان‌بر هستند به همین دلیل ممکن است مشتری مجبور شود که ساعت‌های طولانی در سالن بماند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای این بخش از مبلمان راحتی، یک یخچال کوچک و تابلوها یا وسایل دکوری زیبا استفاده کنید. انتخاب یک رنگ مناسب برای بخش استراحت می‌تواند باعث ایجاد یک فضای دلپذیر و آرامش‌بخش شود پس بهتر است برای چیدمان و رنگ‌آمیزی این بخش از آرایشگاه با یک طراح دکوراسیون مشورت کنید.

 

سخن پایانی

آرایشگاه‌های زنانه شامل بخش‌های مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها نیاز به وسایل خاصی دارند به همین دلیل هزینه راه‌اندازی تمام بخش‌های یک سالن زیبایی زنانه مجهز بسیار زیاد است. وسایل موردنیاز یک آرایشگاه زنانه شامل لوازم رنگ مو، کوتاهی مو، آرایش سر و صورت، مانیکور و پدیکور است. البته شما به وسایلی برای اتاق استراحت هم نیاز دارید. اگر قصد خرید تمام وسایل مورد نیاز آرایشگاهتان را دارید می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات آرایشگاهی مراجعه کنید.

البته همان‌طور که می‌دانید خرید این وسایل نیاز به زمان و هزینه رفت‌وآمد زیادی دارد به همین دلیل بسیاری از آرایشگرها ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های اینترنتی لوازم و ابزار مورد نیاز خود را خریداری کنند. راینا مارکت یکی از بهترین و کامل‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز برای آرایشگاه زنانه را به صورت اینترنتی از آن‌ها خریداری کنید.

 

5/5 (1 Review)
گفتگو آنلاين