پنج لوازم آرایش ناخن کاربردی و محبوب در میان بانوان

لوازم آرایش ناخن

مدت زمان مطالعه مقاله لوازم آرایش ناخن : 9 دقیقه


چقدر درباره لوازم آرایش مربوط به ناخن اطلاعات دارید؟ آیا می‌دانید کدام یک از لوازم آرایشی و بهداشتی ناخن‌ها برای شما مفید هستند؟ بسیاری از خانم‌ها به زیبایی ناخن‌هایشان اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند تا از لوازم ‌آرایش‌های مختلف برای زیباتر نشان دادن ناخن‌هایشان استفاده کنند. اگر به دنبال اطلاعات در مورد لوازم آرایش ناخن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با راینا مارکت همراه باشید.

 

مقدمه

چقدر درباره لوازم آرایش مربوط به ناخن اطلاعات دارید؟ آیا می‌دانید کدام یک از لوازم آرایشی و بهداشتی ناخن‌ها برای شما مفید هستند؟ بسیاری از خانم‌ها به زیبایی ناخن‌هایشان اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند تا از لوازم ‌آرایش‌های مختلف برای زیباتر نشان دادن ناخن‌هایشان استفاده کنند. به دلیل تقاضاهای زیادی که برای خرید لوازم ‌مربوط به آرایش ناخن وجود دارد، کمپانی‌های مختلف که در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی اقدام به تولید لوازم مخصوصی برای آرایش ناخن‌ها کرده‌اند. اگر شما نیز به زیبایی ناخن‌هایتان اهمیت می‌دهید و دوست دارید با انواع لوازم آرایش ناخن بیشتر آشنا شوید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با راینا مارکت همراه باشید.

مهم‌ترین لوازم آرایش ناخن را بشناسید!

مهم‌ترین لوازم آرایش ناخن را بشناسید!

یکی از دغدغه‌های اکثر  خانم‌ها استفاده از لوازم آرایش مرغوب برای ناخن‌هایشان است زیرا در صورت استفاده از مواد آرایشی نامرغوب ممکن است ناخن‌ها صدمه ببینند و یا زودتر شکسته شوند. هیچ‌کدام از ما دوست نداریم که ناخن‌های ضعیف و شکننده‌ای داشته باشیم بنابراین بهتر است در هنگام خرید لوازم آرایشی ناخن به کیفیت آن‌ها و تاریخ تولید و انقضایشان بیشتر توجه کنیم.‌ متأسفانه برخی از افراد به دلیل قیمت ارزان لوازم آرایشی غیراستاندارد ترجیح می‌دهند از آن‌ها برای تزیین ناخن‌هایشان استفاده کنند در حالی که ممکن است عوارض جانبی زیادی برای آن‌ها به همراه داشته باشد. برخی از پرکاربردترین لوازم آرایش ناخن عبارت‌اند از:

لاک ناخن؛ محبوب‌ترین لوازم آرایش ناخن در میان خانم‌ها

لاک ناخن

به جرئت می‌توان گفت که تمام خانم‌ها در هر سنی با دیدن لاک‌های رنگارنگ ذوق‌زده می‌شوند و حداقل چندین شیشه لاک مختلف بر روی میز آرایشی خود دارند. استفاده از لاک‌های ناخن بی‌کیفیت می‌تواند باعث زرد شدن رنگ ناخن یا شکننده شدن آن شود؛ با این حال شما می‌توانید در اکثر فروشگاه‌های لوازم آرایشی، تعداد زیادی لاک ناخن بی‌نام و نشان پیدا کنید که متأسفانه طرفداران زیادی هم دارند. ممکن است شما نیز مانند اغلب خانم‌ها از قیمت لوازم آرایشی خارجی گله‌مند باشید و بگوید که توانایی پرداخت هزینه‌های زیاد برای خرید لاک‌های خارجی را ندارید؛ اما بهتر است بدانید که لاک‌های ناخن باکیفیتی توسط برندهای لوازم آرایش ایرانی تولید می‌شوند که قیمت زیادی هم ندارند و جایگزین بسیار خوبی برای برندهای خارجی هستند.

به شما توصیه می‌کنیم به جای استفاده از لوازم آرایش ناخن بی‌کیفیت خارجی از برندهای ایرانی استفاده کنید. در میان برندهای ایران لاک ناخن اینلی و کالیستا به دلیل رنگ‌بندی‌های جذاب، ماندگاری بالا و قیمت مناسب توانسته‌اند طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان پیدا کنند پس اگر به دنبال خرید لاک‌های باکیفیت هستید؛ ما به شما این دو برند ایرانی را پیشنهاد می‌کنیم.

ناخن‌گیر و سوهان؛ پرکاربردترین وسیله برای آرایش ناخن‌ها

سوهان

ناخن‌گیر و سوهان ناخن از جمله تجهیزات آرایشگاه سایت راینا مارکت است که برای ناخن‌ها محسوب می‌شوند که در تمام خانه‌ها وجود دارد. از این وسایل برای کوتاه کردن ناخن و شکل دادن به فرم آن‌ها استفاده می‌شود به همین دلیل همه افراد در هر سنی نیاز دارند تا از این دو وسیله برای کوتاه و مرتب کردن ناخن‌هایشان استفاده کنند. سوهان‌های ناخن دارای تنوع زیادی هستند شما می‌توانید انواع سوهان‌های ناخن فلزی، شیشه‌ای و سمباده‌ای را از فروشگاه‌های لوازم آرایشگاه تهیه کنید.

برخی از سوهان‌های ناخن دارای شماره‌بندی هستند به نحوی که شما می‌توانید با توجه به جنس ناخن‌هایتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته ناخن کارها بیشتر از این سوهان‌ها استفاده می‌کنند زیرا برای انجام مراحل کاشت ناخن به سوهان‌هایی با درجه سختی متفاوت نیاز دارند. در میان سوهان‌های مختلف سوهان ناخن شیشه‌ای یا کریستالی آسیب کمتری به ناخن‌ها وارد می‌کنند و برخلاف سایر سوهان‌ها لبه‌های ناخن را زبر نمی‌کنند. همچنین به دلیل جنسی که دارند به راحتی قابل شستشو هستند.

پاک‌کننده‌های لاک ناخن

اگر به لاک زدن علاقه دارید پس حتماً به لاک پاک‌کن هم احتیاج خواهید داشت. پاک‌کننده‌های لاک نیز بسیار متنوع هستند. اگر برای خرید لاک پاک‌کن به یک فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه کنید، با گزینه‌های متنوعی رو به رو خواهید شد. پاک‌کننده‌های لاک مایع جزو قدیمی‌ترین پاک‌کننده‌ها هستند که شامل دو نوع دارای استون و بدون استون می‌شوند. لاک پاک‌کن‌های مایع دارای استون قوی‌تر هستند و معمولاً افرادی که کاشت ناخن انجام داده‌اند از آن‌ها برای ریمو کردن ناخن‌هایشان استفاده می‌کنند. پدهای لاک پاک‌کن نیز در رنگ‌ها و عطرهای مختلف در بازار وجود دارد. استفاده از این پدها برای پاک کردن لاک ناخن بسیار آسان است.

لاک پاک‌کن‌های قلمی هم نوع دیگری از پاک‌کننده‌های لاک هستند که جزو ابزارهای ضروری ناخن‌کارها محسوب می‌شوند. از این نوع لاک پاک‌کن‌ها برای تمیز کردن اطراف ناخن استفاده می‌شود؛ و اما آخرین نوع لاک پاک‌کن موجود در بازار، لاک پاک‌کن‌های اسفنجی هستند. برای استفاده از آن‌ها کافیست انگشت خود را در داخل اسفنج فرو کنید و چند ثانیه منتظر بمانید. پس از درآوردن انگشتتان هیچ اثری از لاک بر روی ناخن‌های شما وجود نخواهد داشت.

تقویت ‌کننده‌های ناخن

به دلایل مختلفی مانند استفاده بیش از حد از لوازم آرایش ناخن ممکن است ناخن‌های شما آسیب‌دیده یا شکننده شده باشند. در چنین شرایطی شما می‌توانید از تقویت ‌کننده‌های ناخن استفاده کنید. برندهای آرایشی مختلفی اقدام به تولید تقویت ‌کننده‌های ناخن کرده‌اند بنابراین شما می‌توانید با توجه به نوع آسیب‌دیدگی ناخن‌هایتان، یکی از انواع تقویت ‌کننده‌های ناخن را خریداری کنید. بهتر است بدانید که علاوه بر برندهای خارجی، محصولات ایرانی باکیفیتی نیز وجود دارند که شما می‌توانید از محصولات آن‌ها برای تقویت ناخن‌هایتان استفاده کنید.

ناخن مصنوعی

ناخن مصنوعی

ناخن‌های مصنوعی را نیز می‌توان جزو محبوب‌ترین لوازم آرایش ناخن برای خانم‌ها دانست. ناخن‌های مصنوعی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارند. معمولاً خانم‌ها از ناخن‌های مصنوعی در مهمانی‌هایی که فرصت کافی برای رسیدگی به ناخن‌هایشان ندارند استفاده می‌کنند. همچنین امروزه ناخن‌های مصنوعی در سایزهای کوچک برای کودکان نیز طراحی شده است. بنابراین شما در هر سنی می‌توانید از ناخن‌های مصنوعی برای زیباتر نشان دادن ناخن‌هایتان استفاده کنید.

سخن پایانی

لاک‌های ناخن، سوهان، ناخن‌گیر، ناخن مصنوعی، تقویت‌کننده‌های ناخن و … جزو رایج‌ترین لوازم آرایش ناخن برای خانم‌ها محسوب می‌شوند. شما می‌توانید انواع لوازم مورد نیاز برای آرایش ناخن‌هایتان را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی راینا مارکت خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. تیم ما تلاش می‌کند تا بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمت‌های مناسب برای شما عزیزان فراهم کند. شما با اندکی جستجو در فروشگاه اینترنتی راینا مارکت می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با برندهای مطرح ایرانی و خارجی را مشاهده کنید.

0/5 (0 Reviews)
گفتگو آنلاين