در کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی چه لوازمی قرار دهیم؟

کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی

رعایت بهداشت در زمان اصلاح سر و صورت یکی از مسائلی است که برخی از آقایان توجه چندانی به آن ندارند. استفاده از کیف لوازم اصلاح برای جلوگیری از ایجاد هر گونه آلودگی در سر و صورت در تجهیزات آرایشگاهی امری ضروری است. در این مقاله قصد داریم به بررسی کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی و فروش آن توسط راینا مارکت بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

ضرورت استفاده از کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی

بسیاری از آقایان وقتی به آرایشگاه مراجعه می‌کنند، می‌دانند که آرایشگر قیچی‌، شانه، دسته تیغ و سایر ابزار عمومی را برای آن‌ها نیز استفاده می‌نماید. در این حالت احتمال ایجاد آلودگی بسیار زیاد خواهد بود. در واقع آرایشگر در طول روز آن ابزار را برای افراد مختلفی با جنس موهای متفاوت استفاده می‌کند و به همین خاطر آلودگی‌های زیادی ممکن است در این وسایل به وجود آید. به عنوان مثال اگر در اثر کار با دسته تیغ، پشت گردن یک شخص زخمی شود و خون روی دسته تیغ بریزد، دسته تیغ آلوده می‌شود.

حال چنانچه این دسته تیغ برای شخص دیگری مورد استفاده قرار گیرد، آلودگی را به وی انتقال می‌دهد. در این حالت ممکن است فرد به بیماری‌های مختلفی دچار شود که یکی از خطرناک‌ترین آن‌ها بیماری ایدز است. بله درست شنیدید ایدز! بیماری ایدز از طریق خون آلوده هم انتقال می‌یابد و دسته تیغ آلوده به خون کثیف می‌تواند وسیله‌ای برای انتقال این بیماری کشنده و خطرناک باشد.

بنابراین رعایت بهداشت در اصلاح موی سر اهمیت زیادی دارد. آقایانی که به سلامت مو و بدن خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، همواره از کیف لوازم آرایشی مخصوص خود استفاده می‌کنند. کیف‌‌های لوازم اصلاح مردانه دارای اشکال و مدل‌های مختلفی هستند و محتویات درون آن‌ها هم ممکن است با هم تفاوت داشته باشد. در این بین کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی به دلیل داشتن جنس مرغوب و کیفیتی عالی، محبوبیت بالایی در بین مشتریان دارد.

محتویات کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی

ویژگی‌های کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی

به طور کلی ویژگی‌های یک کیف لوازم اصلاح خوب خارجی عبارت است از:

  • جنس عالی: مرغوبیت جنس کیف اهمیت زیادی دارد به گونه‌ای که امکان ایجاد خراش از سمت وسایل داخل کیف وجود نداشته باشد. جنس کیف باید مستحکم هم باشد تا به خوبی وسایل را داخل خود نگه دارد.
  • زیپ مناسب: معمولاً یکی از مشکلات اصلی کیف‌های نامرغوب، زیپ آن‌ها است. زیپ باید مستحکم باشد و به مرور زمان دچار آسیب نشود، زیرا در این حالت امکان بیرون ریختن وسایل داخل آن وجود دارد. همچنین زیپ باید به راحتی باز و بسته شود و در میانه راه گیر نکند.
  • قیمت مناسب: قیمت کیف باید منطقی و مطابق با ویژگی‌های آن باشد. طبیعتاً کیفی که دارای جنس و کیفیت بسیار بالایی است، قیمت بیشتری هم دارد اما شما باید بدانید که در این حالت پول به کیفیت می‌دهید. توصیه می‌کنیم تا جای امکان کیفیت را در اولویت قرار دهید و سپس به مسائل مالی توجه کنید.

محتویات کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه

بعد از خرید می‌توانید محتویات مختلفی را داخل کیف قرار دهید و از آن‌ها استفاده نمایید. به عنوان مثال می‌توانید ماشین اصلاح صورتتان را داخل این کیف قرار داده و به مسافرت بروید و آنجا ریش‌هایتان را بتراشید. در زمان رفتن به آرایشگاه هم می‌توانید وسایل خودتان را داخل کیف قرار دهید و از آرایشگر بخواهید که از این وسایل برای اصلاح سر و صورتتان استفاده کند. در ادامه به معرفی برخی از وسایلی که می‌توانند در داخل کیف لوازم اصلاح مردانه قرار بگیرند، می‌پردازیم:

شانه

محتویات داخل کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی

شانه‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند در کیف لوازم اصلاح وجود داشته باشند. معمولاً پنج نوع شانه در آرایشگاه‌ها به کار می‌رود که عبارتند از:

  • شانه دم باریک: از این شانه برای تقسیم کردن موی سر در زمان پیرایش استفاده می‌شود.
  • شانه چنگالی: از این شانه برای جلوگیری از افتاده شدن مو در زمان استفاده از سشوار و همچنین برای پوش دادن مو استفاده می‌شود.
  • شانه فاصله‌دار: این شانه بهترین وسیله برای کوتاه کردن موهای بلند و فر است. به این شانه، شانه‌ی دانه درشت هم می‌گویند.
  • شانه شیب‌دار: این شانه مناسب انجام اموری همچون خط گیری، تنظیم ابرو و سیبل است. شانه شیب‌دار را با نام شانه باریک هم می‌شناسند.
  • شانه کار: این وسیله شانه متداول آرایشگاه‌ها برای کوتاه‌ کردن موی سر است.

قیچی

یکی از ملزومات تمام آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در جهان، قیچی است. بدون قیچی پیرایش معنایی ندارد، لذا باید از جنس مرغوب آن استفاده شود. قیچی‌های آرایشگاه به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شود که به شرح زیر می‌باشند:

  • قیچی اره‌ای: این قیچی شامل دو مدل یک طرفه و دو طرفه می‌باشد. از قیچی اره‌ای برای گرفتن همزمان حجم مو و کوتاه کردن آن استفاده می‌کنند.
  • قیچی کار: قیچی عادی موجود در تمامی آرایشگاه‌ها است که برای کوتاه کردن مو استفاده می‌شود.

نوک قیچی‌های اره‌ای و کار برای انجام خط‌گیری بسیار مناسب است. شما می‌توانید هر دو مدل قیچی را در کیف لوازم پیرایش خود داشته باشید. البته معمولاً وجود قیچی کار کافی خواهد بود.

دسته تیغ

دسته‌ تیغ‌ها یا برای خط گیری ریش، موهای گردن و اصلاح صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا برای کوتاه کردن مو استفاده می‌شوند که به آن دسته تیغ پیتاژ می‌گویند. شما باید حتما مدل اول دسته تیغ برای خط گیری را داخل کیف لوازم اصلاح داشته باشید تا از به وجود آمدن هرگونه آلودگی و بیماری جلوگیری کنید.

ماشین‌های اصلاح

اوازم و محتویات داخل کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی چیست

ماشین‌ اصلاح یکی از مهم‌ترین وسایل موجود در آرایشگاه‌ها است که به سه دسته‌ی مکانیکی یا دستی، برقی و شارژی تقسیم بندی می‌شود. ماشین‌ اصلاح‌های دستی تقریباً دیگر منسوخ شده‌اند و کمتر کسی از آن‌ها استفاده می‌کند. ماشین اصلاح‌های برقی برای کوتاه کردن مو و گاهاً زدن ریش استفاده می‌شوند و دارای درجه بندی متفاوتی هستند. ماشین‌های شارژی هم ابزار مناسبی برای تراشیدن ریش هستند که البته برای کوتاه کردن حجم موها هم می‌توانند استفاده شوند.

شما می‌توانید دو نوع ماشین اصلاح برقی و شارژی را در داخل کیف بگذارید و به آرایشگاه ببرید. حتماً سعی کنید از ماشین اصلاح خودتان اصلاح نمایید تا از آلودگی‌های مختلف در امان بمانید. شما می‌توانید کیف لوازم اصلاح پیرایش مردانه خارجی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از راینا مارکت خریداری کنید. راینا مارکت این کیف‌ها را با تضمین کیفیت بسیار بالا به مشتریان خود می‌فروشد.

3/5 (1 Review)
گفتگو آنلاين