به هنگام خرید وسایل آرایشگاه به چه مواردی دقت کنیم؟

فروش لوازم آرایشگاهی

اگر شما فردی هستید که می‌خواهید یک آرایشگاه راه‌اندازی نمایید حتماً باید در مورد لوازم آرایشگاهی و قیمت آن‌ها اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید. همچنین شما باید درباره‌ی مدل و نام برند وسایل آرایشگری نیز تحقیق نمایید که کدام برند محصول بهتری را ارائه داده است و یا کدام محصول باکیفیت‌تر بوده و دوام بیشتری دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات مفیدی در مورد فروش لوازم آرایشگاهی بدانید با راینا مارکت همراه باشید.

لوازم آرایشگاهی شامل چه لوازمی می‌شود؟

به‌ تمامی لوازمی که در یک آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند اعم از صندلی مخصوص آرایشگاه، مبلمان، وسایل رنگ مو، انواع آینه‌ و … لوازم آرایشگاهی می‌گویند. به دلیل آنکه آرایشگاه‌ها دارای بخش‌های گوناگون و تخصصی هستند هر کدام به یک مجموعه لوازم نیاز دارند که در ادامه مطلب به‌ طور کامل در مورد آن‌ها شرح می‌دهیم:

صندلی آرایشگاه

صندلی‌های آرایشگاه از نوع خاص و ویژه‌ای هستند و در طرح‌های مختلف وجود دارند. یک صندلی آرایشگاه باید تمامی خصوصیات و ویژگی‌های استاندارد را داشته باشد. ظاهر اکثر صندلی‌های آرایشگاهی همانند صندلی بیمار در اتاق دندان‌پزشک‌ها است. این صندلی‌ها قابلیت‌های زیادی نظیر جابه‌جایی در قسمت سر، کمر و پاها دارند. بنابراین باید برای خرید این صندلی به نکات محتلفی دقت نمود تا بتوانیم یک صندلی با استانداردهای لازم را تهیه کنیم.

آینه‌ها

نکات مهم در فروش لوازم آرایشگاهی
آینه یکی از مهم ترین لوازم آرایشگاهی

آینه‌ها یکی از مهم‌ترین وسایل و تجهیزات آرایشگاهی هستند وتأثیرات بسیار زیادی در دید مشتری دارند. آینه‌های آرایشگاهی اکثراً ساده هستند اما برخی از آن‌ها چند ضلعی نیز می‌باشند. تجمل و زیبایی آینه آرایشگاهی هرچه بیشتر باشد باعث شیک دیده شدن آرایشگاه می‌شود. اغلب حاشیه این آینه‌ها با چوب حکاکی شده تزیین می‌شود تا زیبایی آن‌ها را چند برابر نماید. همانطور که شاید شما هم دیده باشید تعداد آینه‌ها در آرایشگاه‌ها بسیار زیاد است و همگی آن‌ها با هم هماهنگ و هم مدل هستند. بهتر است برای قرار دادن آینه‌ها در فضای آرایشگاه با یک طراح داخلی مشورت نمایید تا ایده‌های تخصصی برای نصب آینه‌ها را دریافت نمایید.

مبلمان آرایشگاه

مبلمانی که آن‌ها را برای استفاده مشتریان قرار می‌دهید بسیار مهم هستند و می‌توانند جزء مهمی از دکوراسیون داخلی آرایشگاه شما محسوب شوند. مبلمان باید هماهنگی کافی با لوازم دیگر در آرایشگاه را حفظ نموده و از نظر رنگ نیز با هم همخوانی داشته باشند. اکثر آرایشگرها از مبل راحتی برای فضای آرایشگاه خود استفاده می‌نمایند. اگر قصد خرید مبلمان از قسمت فروش لوازم آرایشگاهی یک فروشگاه اینترنتی را دارید به مواردی مانند جنس، مدل و کیفیت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

لوازم میکاپ

لوازم میکاپ یکی از جذاب‌ترین لوازم آرایشگاهی است که می‌توان گفت امروزه همه خانم‌ها و حتی آقایان با آن‌ها آشنایی دارند. لوازم میکاپ شامل رژلب، کرم پودر، ریمل، کانسیلر، اسپری فیکس کننده آرایش، پنکیک، خط چشم، انواع مدادها که کاربردهای زیادی در آرایش صورت دارند، انواع سایه‌ها برای ابرو و چشم‌ و … می‌باشد. پوست و چهره مهم‌ترین عضو ظاهر ما هستند پس باید برای خرید آن‌ها دقت فراوانی داشته باشیم. همچنین باید به کیفیت محصول بسیار توجه کنیم و از مرغوب‌ترین لوازم‌ آرایشی برای آرایشگاه استفاده نماییم. باید یک محل مناسب را برای قرار دادن لوازم میکاپ در نظر بگیریم چراکه این لوازم از اهمیت بیشتری نسبت به سایر لوازم برخوردارند. چیدمان لوازم‌ آرایشی هم بسته به سلیقه شما می‌باشد و بهتر است برای دسترسی بهتر به آن‌ها یک کمد ایستاده با تعدادی طبقه را تهیه نموده و در کنار میز میکاپ قرار دهید.

وسایل مربوط به ناخن دست‌ و پا

امروزه به دلیل درخواست زیادی که برای کاشت ناخن و کاور آن وجود دارد اکثر آرایشگاه‌ها این قسمت را در آرایشگاه خود راه‌اندازی نموده‌اند. وسایل این بخش بسیار ریز و حساس هستند. به این منظور شما باید برای وسایل خود کیف، کشو یا یک کمد را در نظر بگیرید. میز مانیکور، صندلی مانیکور، صندلی مشتری، صندلی پدیکور، اسپای پدیکور، لامپ لاک خشک کن، ناخن گیر، سوهان و ضدعفونی‌کننده‌ی ناخن از مهم‌ترین لوازم قسمت مانیکور و پدیکور یا همان کاشت و ترمیم ناخن دست‌ و پا به شمار می‌آیند.

وسایل قسمت شنیون

قیمت فروش لوازم آرایشگاهی
کاربرد های لوازم آرایشگاهی

شنیون مو بخش بسیار مهمی در هر آرایشگاه است و لوازم مخصوص خود را می‌طلبد. این لوازم عبارت‌اند از سرشور، پیش‌بند، برس یا شانه‌های مخصوص، برس رنگ و … . بهتر است یک قفسه یا کمد تهیه نموده و ابزارهای لازم شنیون مو را در این قسمت قرار دهید چراکه برخی از این لوازم مانند گیره‌هایی مویی بسیار کوچک بوده و ممکن است گم شوند. این قسمت لوازم برقی آرایشی زیادی را هم در بر دارد که از جمله آن‌ها باید به اتو مو، سشوار و … اشاره نمود. وسایل کوتاهی مو نیز مانند قیچی، برس جداکننده، گیره مخصوص کوتاهی و … هم در این قسمت قرار می‌گیرند.

لوازم اصلاح صورت

لوازم اصلاح صورت نیز حساسیت بالایی دارند و باید در محلی امن نگه‌داری شوند. ازجمله این وسایل می‌توان به بند، تیغ، دسته تیغ، موچین و … اشاره کرد. توجه داشته باشید وسایل اصلاح صورت را در محیطی کاملاً تمیز قرار دهید و بعد از هر اصلاح آن‌‌ها را ضدعفونی کنید.

فروش لوازم آرایشگاهی

فروشگاه‌های زیادی در زمینه‌ی فروش لوازم آرایشگاهی فعالیت دارند، اما باید در هنگام خرید به این نکات دقت فرمایید:

  • سعی کنید از فروشگاهی قابل‌ اعتماد این لوازم را خریداری فرمایید چراکه این وسایل از حساسیت بالایی برخوردارند.
  • هم‌چنین برای خرید لوازم‌ آرایشی به تاریخ انقضا آن‌ها توجه کافی را داشته باشید. استفاده از لوازم‌ آرایشی تاریخ‌ مصرف گذشته جلوه کاری شما را زیر سوال برده و از اعتبار شما می‌کاهد و از همه مهم‌تر اینکه به‌ سلامت پوست و مو مشتریان شما ضربه‌های جدی وارد می‌نماید.
  • فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هستند که فروش لوازم آرایشگاهی را با تخفیف‌های ویژه به شما پیشنهاد می‌نمایند. از این تخفیفات ویژه غافل نشوید چراکه می‌تواند هزینه‌های شما را به حداقل برسانند.
  • قبل از خرید لوازم آرایشگاهی حتماً در مورد نام برند محصول موردنظر خود مطالعه نموده تا خرید آگاهانه و درستی را انجام دهید.
  • قبل از خرید میزهای محیط آرایشگاه، در مورد رنگ و مدل آن‌ها با یک طراح داخلی مشورت نموده و از او کمک بگیرید. اندازه‌گیری فضای میزها را قبل از خرید انجام دهید تا بعد به مشکل برنخورید.

جمع بندی

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، لوازم آرایشگاهی بسیار حساس هستند و برای خرید آن‌ها باید به نکات زیادی توجه نمایید. راینا مارکت ارائه‌دهنده لوازم برقی و آرایشگاهی با فراهم آوردن بهترین و مرغوب‌ترین کالاها در خدمت گذاری شما حاضر است.

0/5 (0 Reviews)
گفتگو آنلاين