ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه شامل چه وسایلی است؟

ویژگی‌های ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه

مدت زمان مطالعه مقاله ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه : 10 دقیقه


به نظر شما ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه شامل چه وسایلی است؟ جواب این سوال تا حدود زیادی به سلیقه شخص بستگی دارد؛ اما برخی از لوازم در ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه جزو موارد ضروری است. بهتر است باهم نگاهی به این لوازم و دیگر لوازم مورد نیاز بیاندازیم تا اگر قصد خرید ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه را برای خود یا همسرتان دارید، در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید. پس با راینا مارکت تا همراه باشید.

 

مقدمه

رسیدگی به بهداشت فردی یکی از ضروری‌ترین مواردی است که هر فردی باید توجه کافی به آن داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، نظافت و پیرایش، نیاز به تجهیزات مخصوصی دارد و بدون این لوازم نظافت تقریباً غیرممکن خواهد شد. در این مطلب قصد داریم در مورد اصلاح و پیرایش موی سر و صورت مردان صحبت کرده و تجهیزات مورد نیاز آن‌های برای انجام این کار را معرفی کنیم. به نظر شما ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه شامل چه وسایلی است؟ جواب این سوال تا حدود زیادی به سلیقه شخص بستگی دارد؛ اما برخی از لوازم در ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه جزو موارد ضروری است.

لوازم مورد نیاز در ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه

وازم مورد نیاز در ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه

اولین چیزی که باید به فکر تهیه آن باشید خرید یک کیف لوازم شخصی آرایشگاهی مردانه است. انواع مختلفی از کیف‌های لوازم آرایشگاهی مردانه در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به حجم وسایلی که می‌خواهید آن‌ها را در داخل کیف قرار دهید یکی را انتخاب کنید. اکثر کیف‌های قیمت مناسب دارای جنس برزنتی هستند. این نوع کیف‌ها محافظ خوبی در برابر ورود آب یا هر گونه رطوبتی به داخل کیف هستند. البته کیف‌های چرمی گران‌قیمتی نیز در بازار وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها به عنوان کیف لوازم شخصی آرایشگاهی مردانه استفاده کنید. خرید کیف لوازم آرایشگاهی کاملاً به سلیقه خودتان بستگی دارد با این حال ما به شما توصیه می‌کنیم کیف‌هایی را خریداری کنید که ابعاد مناسبی داشته باشند. به جز کیف برخی از وسایل ضروری دیگر برای آقایان عبارت‌اند از:

قیچی مناسب برای اصلاح سر و صورت

قیچی مناسب برای اصلاح سر و صورت

قیچی‌ها انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال برخی از قیچی‌ها برای کم‌حجم کردن مو مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر مناسب حالت دادن به موها هستند. اگر می‌خواهید یک قیچی پرکاربرد برای کیف لوازم شخصی آرایشگاهی مردانه خود تهیه کنید بهتر است به سراغ قیچی‌های حالت‌دهی مو بروید. این نوع قیچی‌ها بسیار پرکاربرد هستند زیرا می‌توان از آن‌ها برای اصلاح موی سر و ریش‌ها استفاده کرد. البته شما می‌توانید برای خرید قیچی مناسب با آرایشگرتان نیز مشورت کنید زیرا آن‌ها می‌توانند با توجه به فرم و حجم موهایتان یک قیچی مناسب را به شما پیشنهاد دهند.

شانه‌های که باید در کیف لوازم شخصی آرایشگاهی مردانه داشته باشید!

اگر برای خرید شانه به یک فروشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی مراجعه کرده باشید؛ حتماً می‌دانید که شانه‌ها را بر اساس جنس و اندازه دندانه‌های آن به چندین دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند. بسیاری از آقایان دوست دارند تا همیشه مرتب به نظر برسند بنابراین خرید یک شانه کوچک که بتوان آن را به راحتی در جیب قرار داد جزو آیتم‌های ضروری محسوب می‌شود. همچنین برخی از افراد تصور می‌کنند که جنس شانه هیچ اهمیتی ندارد در حالی که بهتر است بدانید اگر از شانه‌های بی‌کیفیت برای مرتب کردن موهایتان استفاده کنید ممکن است ساختار مو و پوست سرتان دچار مشکل شود. شانه‌های فلزی، پلاستیکی و چوبی جزو پرفروش‌ترین شانه‌های موجود در بازار هستند.

ماشین ریش‌تراش؛ مهم‌ترین وسیله در ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه

این ماشین‌ها که عمل اصلاح صورت را راحت‌تر از دسته تیغ انجام می‌دهند امروزه طرفداران زیادی دارند. این ماشین‌ها در اصلاح کامل صورت، بخصوص خط ریش، گردن و مرتب کردن ریش و سبیل بسیار کاربردی هستند.

تیغ و دسته تیغ

تیغ و دسته تیغ

ژیلت و دسته تیغ از جمله لوازم پرکاربرد برای آقایان هستند. بهتر است این وسایل را نیز در کیف لوازم شخصی آرایشگاهی مردانه قرار دهید تا در هنگام نیاز بتوانید به راحتی آن‌ها را پیدا کنید. بسیاری از آقایان عادت دارند که هر روز ریش‌های خود را با تیغ اصلاح کنند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید بهتر است دسته تیغ یا ژیلت‌هایی را خریداری کنید که دوام و طول عمر بیشتر داشته باشند. در غیر این صورت مجبور خواهید بود دائماً برای خرید این لوازم هزینه کنید. ژیلت‌های باکیفیت آسیبی به پوست صورت نمی‌رسانند و شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها برای اصلاح ریش و سبیل خود استفاده کنید. همچنین تنوع ژیلت‌های موجود در بازار بسیار زیاد است بنابراین شما به راحتی می‌توانید ژیلت‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی را خریداری کنید.

ماشین اصلاح سر یکی دیگر از وسایل مهم در کیف لوازم پیرایش مردانه

ماشین اصلاح سر

همان‌طور که همه می‌دانیم برای اصلاح موهای سر، قیچی به تنهایی کافی نخواهد بود و ماشین اصلاح سر از الزامات پیرایش در آرایشگاه است. خرید ماشین اصلاح شخصی برای رعایت بهداشت، کار بسیار خوبی است چراکه ماشین‌های اصلاح آرایشگر‌ها با سر و موی افراد بسیاری تماس داشته و امکان انتقال بیماری‌ها بخصوص بیماری‌های پوستی وجود دارد. این وسیله همان‌طور که می‌دانید در آرایش مو کاربرد دارد. افراد معمولاً برای شانه کردن روزانه موها از برس استفاده می‌کنند، پس می‌توان آن را جزو لوازم ضروری به حساب آورد.

مواد نرم کننده

این مواد که یکی از پرمصرف‌ترین مواد حین اصلاح صورت هستند، برای تسریع عمل اصلاح و حرکت راحت تیغ ماشین اصلاح و همچنین تیغ‌های دستی به کار می‌روند. خمیر یا فوم اصلاح با تسریع حرکت تیغ مانع از بروز التهاب و قرمزی پس از اصلاح می‌شوند و پوست را نرم می‌کنند.

قلم‌موی کف اصلاح

برای مالیدن خمیر اصلاح به صورت از برس‌های مویی یا قلم‌مو‌ استفاده می‌کنند تا خمیر کف کرده و تمام نقاط صورت را پوشش دهد.

لوسیون یا افترشیو

این دو مورد بلافاصله بعد از اصلاح و شستشوی صورت استفاده می‌شوند. لوسیون یا افترشیو برای جلوگیری از التهابات پوستی و محافظت از پوست صورت استفاده می‌شوند.

پیش‌بند یک‌بار مصرف

زمانی که برای اصلاح موی سر و یا صورتتان به آرایشگاه مراجعه می‌کنید، آرایشگر از پیش‌بند برای تمیز ماندن لباس‌هایتان استفاده می‌کند. در واقع پیش‌بند باعث می‌شود موهایی که کوتاه شده بر روی لباس‌هایتان نریزد. خوشبختانه امروزه پیش‌بندهای یک‌بار مصرف در تمام فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی پیدا می‌شود و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در گذشته استفاده از پیش‌بندهای پارچه‌ای و پلاستیکی چند بار مصرف باعث انتقال انواع بیماری‌ها می‌شد.

موزن گوش و بینی

این مورد از لوازمی است که بیش‌تر آقایان برای اصلاح موهای گوش و بینی که با وسیله دیگری به راحتی قابل اصلاح نیستند خریداری می‌کنند.

آینه جیبی

آینه جزو جدا نشدنی از تمامی کیف‌های آرایشی و پیرایشی است و نیاز به توضیح اضافه ندارد.

چسب زخم

همان‌طور که می‌دانید امکان بریدن صورت و دست در هنگام اصلاح با تیغ وجود دارد، پس حتماً در ست کامل کیف لوازم پیرایش مردانه، یک بسته چسب زخم قرار دهید.

ناخن‌گیر

ناخن‌گیر

پیرایش یعنی کاستن برای زیبایی و بهداشت. پس ناخن‌گیر جزو لوازم ضروری برای پیرایش است.

حوله

امروزه تقریباً همه آقایان به هنگام مراجعه به آرایشگاه و اصلاح مو، از حوله شخصی برای خشک کردن موها پس از شستشو استفاده می‌کنند. این کار از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری خواهد کرد.

کیف لوازم پیرایش مردانه

تمام مواردی که گفته شد برای ترتیب دادن ست کامل کیف لوازم آرایشگاهی و پیرایش مردانه است. همان‌طور که از اسمش پیداست این ست کامل نیاز به یک کیف در اندازه لازم دارند تا فرد هنگام رفتن به آرایشگاه، لوازم را در آن قرار دهد. هرچند زمانی که ست کامل خریداری می‌کنید، کیف نیز همراه آن خواهد بود.

سخن پایانی

خمیر ریش، شانه، تیغ و ژیلت، قیچی، پیش‌بند یک‌بار مصرف و… جزو وسایلی هستند که بهتر است در کیف لوازم آرایشگاهی آقایان وجود داشته باشند. استفاده از لوازم مشترک در آرایشگاه‌ها باعث انتقال انواع بیماری‌ها می‌شود به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم در هنگام مراجعه به آرایشگاه، کیف لوازم شخصی خود را به همراه داشته باشید. همچنین شما می‌توانید تمام لوازمی که در این مطلب به آن‌ها را اشاره کردیم را با قیمتی مناسب از طریق سایت فروشگاهی راینا مارکت به صورت آنلاین خریداری کنید.

5/5 (2 Reviews)
گفتگو آنلاين