لوازم برقی آرایشی عروس کدم‌اند و در خرید آن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

لوازم آرایشی برقی

لوازم برقی آرایشی عروس  ازجمله خرید‌ های هزینه‌ بر و مهم است. لوازم عروس به بخش‌ ها و موارد مختلفی همچون لوازم‌ آرایشی صورت، لوازم‌ آرایشی ناخن، لوازم‌ آرایش و مراقبت از مو، لوازم بهداشتی و لوازم‌ آرایشی برقی عروس تقسیم‌ بندی می‌ شود. هرچند در حال حاضر خرید عروس داماد از روی لیست، به دلیل شرایط بد اقتصادی کاملاً از بین رفته است، اما پیشنهاد ما در راینا مارکت این است که در خرید لوازم برقی آرایشی عروس کوتاهی انجام ندهید چراکه روزبه‌روز به قیمت این اقلام افزوده می‌شود. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم که اقلام ضروری برقی را معرفی کنیم و برای شروع زندگی خرج زیادی روی دست عروس و داماد نگذاریم. با ما در راینا مارکت سایت فروش لوازم آرایشگاه همراه باشید.

سشوار یکی از مهم‌ترین لوازم برقی آرایشی عروس

سشوار یکی از مهم‌ترین لوازم برقی آرایشی عروس

یکی از مهم‌ترین وسایل آرایش برقی عروس سشوار است. هنگام خرید سشوار باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

اندازه و وزن سشوار

اصولاً سشوار‌ های حرفه‌ ای وزن بسیار کمی دارند و به‌ صورت جریان مستقیم کار‌ می‌ کنند. از آنجایی‌که موی خانم‌ ها اکثراً بلند است حتماً باید به وزن سشوار توجه‌ ویژه‌ ای داشت. سشواری که وزن زیادی داشته باشید باعث افزایش فشار به دست شما خواهد شد.

تنظیم چندگانه هوا

اگر می‌ خواهید سشواری بخرید که تا عمر دارید برایتان کار کند، کافی است سشواری را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم دمای هوای خروجی را داشته باشد، این سشوار ها کنترل بیشتری به فرد می‌دهد. وجود بالاترین دما، برای خشک‌ کردن مو است و دما‌ های پایین‌ تر برای حالت دادن به مو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک سشوار خوب باید چه معیار‌های داشته باشد

  • موتور قدرتمند و عالی
  • قدرت دمندگی بالا
  • قابلیت تولید یون منفی
  • برخورداری از المنت عالی
  • امکانات جانبی
  • قابلیت کنترل باد خروجی
  • فناوری تورمالین

اتوی مو در لیست لوازم برقی آرایشی عروس

اتوی مو در لیست لوازم برقی آرایشی عروس

این روز‌ ها باوجود رشد روز افزون فناوری‌ ها در جای‌ جای زندگی، مراقبت و زیبایی مو را تحت تأثیر خود قرار داده است. زیبایی مو از مهم‌ ترین دغدغه‌ های حال حاضر تمام بانوان است، چرا که مو یکی از جلوه‌ های زیبایی بانوان به شمار می‌رود. ابزار آلات مختلفی برای حالت دادن و زیبا کردن مو اختراع‌شده است. اتوی مو به‌عنوان یکی از پر کاربرد‌ترین و پر استفاده‌ترین وسایل برای بانوان یا آقایانی که دارای مو‌های فر و مجعد هستند می باشد. سؤال اصلی این است یک اتوی موی خوب چه ویژگی‌ های دارد؟ اگر سری به بازار برای خرید لوازم برقی آرایشی عروس زده باشید احتمالاً با کلماتی مانند تورمالین، یون منفی، مادون‌ قرمز، سرامیک و تیتانیوم آشنا هستید. این کلمات بیان‌ کننده فناوری خاص آن دستگاه است که علاوه بر کاهش آسیب وارده به مو، درخشندگی و جذابیت مو را بالا می‌برد. تمام فناوری‌ های مورد استفاده در اتو‌ های مو باعث می‌شود هنگام گرم شدن اتو، یون‌ های منفی از خود آزاد کند.

فنّاوری یون منفی چیست

یون‌ ها حامل بار‌ های منفی و مثبت هستند. اتو‌ مو‌های که قابلیت آزاد کردن یون‌ های منفی را دارند باعث از بین رفتن بار‌ های مثبت موجود در مو می‌ شوند، به دلیل حذف یون‌ های مثبت موجود در مو، دیگر مو حالت وز به خود نخواهد گرفت. کارکرد دیگر این یون‌ های منفی شکستن قطرات آب به ذرات بسیار کوچک است. این قطرات ریز آب به ساقه مو رسیده و باعث افزایش طراوت و تازگی ریشه مو می‌شود.

 

اپیلیدی

اپیلاتور یا اپیلیدی دستگاه الکتریکی است که برای حذف مو در سطح فولیکول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپیلیدی یک دستگاه موکن برقی است که برای حذف مو‌های زائد پا، زیر بغل، دست‌ ها و حتی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش کارکرد اپیلیدی مانند همان شیوه موم انداختن و موچین‌ های دستی است، یعنی کندن مو به‌ صورت کامل از ریشه، برخلاف دیگر دستگاه‌ ها، این دستگاه به‌وسیله دیسک‌ های چرخنده یا فنری مو را به‌ صورت کامل از سطح پوست حذف می‌کند. با چرخش این قطعات متحرک، مو به‌ صورت کامل از ریشه کنده می‌ شود و پوستی صاف و بدون مو از خود به‌ جای می‌ گذارد.

انواع اپیلاتور در لیست لوازم برقی آرایشی عروس

دستگاه‌ های اپیلیدی در قدیم با باطری کار‌ می‌ کردند و در نوع قدیمی‌ تر آن، از فنر برای حذف مو استفاده می‌ شده است.

اپیلیدی فنری (Spring)

این مدل از اپیلیدی از اولین مدل‌های این دستگاه است. این دستگاه در سال 1986 وارد بازار شد. طراحی این دستگاه بسیار ساده بود و تنها شامل یک فنر حلقوی برای کندن مو‌ها بود. خم شدن این فنر باعث  گیر افتادن موهای زائد در بین اجزای فنر می‌شد و استفاده‌کننده با کشیدن این فنر مو‌های زیادی از ریشه کنده می‌شدند.

اپیلیدی نوع دیسک چرخشی (Rotating dics)

عملکرد این مدل از اپیلاتور مانند عملکرد اپیلاتو فنری می‌باشد. تنها تفاوت این مدل از اپیلاتور استفاده از دیسک دوار به‌جای فنر حلقوی است. اولین شرکتی که این محصول را وارد بازار کرد شرکت رمینگتون بود. هرچند این محصول به دلیل ساختار مشابه مدل فنری با مشکل حق مالکیت مواجه شد، اما این شرکت درنهایت توانست این محصول را به نام خود ثبت کند.

اپیلیدی نوع موچین (Tweezer)

این مدل از دستگاه اپیلیدی طراحی شیبه اپیلاتور‌های دیسک چرخشی دارد، در این دستگاه فرآیند حذف مو به دلیل طراحی خاص به بسیار آسان شده است و حجم حذف مو‌ها بسیار زیاد‌تر از دو مدل قبلی است. در این مدل از اپیلیدی به دلیل تیغه‌های خاص، مو‌های کمتری شکسته‌ می‌شوند و به‌اصطلاح ته‌ریش کمتری بر روی پوست به‌جای گذاشته می‌شود.

بیگودی برقی

بیگودی برقی (لیست لوازم برقی آرایشی عروس)

بیگودی برقی یکی دیگر از لوازم برقی آرایشی عروس است که باید حتماً در خرید آن به نوع و فنّاوری ساخت آن توجه ویژه‌ای داشت. انتخاب بیگودی برقی بسته به نوع حالتی که قرار است به موی خود بدهید، متفاوت خواهد بود. استفاده از تکنولوژی‌های خاص تضمین‌کننده کیفیت بیگودی خریداری‌شده خواهد بود، برای اطلاع از قیمت بیگودی می‌توانید به فروشگاه راینا مارکت مراجعه نمایید.

جمع‌بندی

همواره در خرید‌های خود به قدرت خرید خود نگاه کنید، بسیاری از عروس و داماد‌ها به پیشنهاد فروشنده اقدام به خرید محصولاتی می‌کنند که حتی یک‌بار هم در طول زندگی مشترکشان از آن استفاده نمی‌کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید لوازم برقی آرایشی عروس یا هر وسیله دیگری قبل از رفتن به خرید یک چک‌لیست تهیه نمایید و بعدازآن به خرید بروید. اگر لوازم دیگری علاوه بر موارد معرفی‌شده موردنیازتان است، می‌توانید در انتهای همین لیست آن را اضافه کنید.

5/5 (1 Review)
گفتگو آنلاين