• راینا مارکت
  • /
  • بلاگ
  • /
  • نکات مهمی که در رابطه با خرید از مراکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه باید بدانید!

نکات مهمی که در رابطه با خرید از مراکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه باید بدانید!

خرید از پخش لوازم آرایشگاه مردانه

اگر به تازگی مدرک آرایشگری خود را گرفته باشید و به فکر راه‌اندازی یک آرایشگاه مردانه باشید، احتمالاً می‌دانید که قدم بعدی در راه‌اندازی یک آرایشگاه، خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز است. با ما در راینا مارکت همراه باشید تا تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز برای خرید از یک مرکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه را به شما معرفی کنیم.

خرید لوازم از مرکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه

از مهم‌ترین مراحل برای تجهیز کردن آرایشگاه مردانه، خرید لوازم آرایشگاهی مردانه است. از جهتی می‌توان تجهیزات ارائه شده در آرایشگاه مردانه را جزو خدمات و کیفیت آرایشگاه دانست. آرایشگران باید علاوه بر یادگیری انواع خدمات آرایشگاهی، تجهیزات و وسایل خود را بر اساس آخرین متدهای روز دنیا تهیه نمایند، در صورتی که فردی تمام خدمات آرایشگاهی را آموخته باشد ولی با وسایل کار آشنا نباشد، نمی‌توان او را به عنوان آرایشگری ماهری به شمار آورد.

تجهیزات و وسایل تخصصی آرایشگاه مردانه

وسایل آرایشگاه مردانه را می‌توان بر اساس نوع کاربرد آن دسته‌بندی کرد.

بهترین مرکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه

صندلی‌های تخصصی آرایشگاه

در آرایشگاه‌ها از صندلی‌های مختلف برای ارائه خدمات گوناگون استفاده می‌شود. تعدادی از این صندلی‌ها عبارتند از:

صندلی میکاپ: هنگام خرید این مدل صندلی باید توجه کاملی داشت که در طراحی صندلی اصول ارگونومی رعایت شده باشد. همچنین باید در نظر داشت که قسمت‌های مختلف صندلی از قبیل پشتی، جک تنظیم ارتفاع، نگهدارنده پاها و دیگر قسمت‌های صندلی متحرک باشد.

صندلی تاتو: این صندلی همان طور که از نامش پیداست برای ارائه خدمات بهتر تاتو طراحی و تولید شده است.

صندلی برقی: این صندلی‌ها را می‌توان صندلی‌های معمولی دانست، با این تفاوت که برای تنظیم ارتفاع، تنظیم پشتی و جابه‌جایی از برق کمک گرفته شده است.

صندلی کپ و کوتاهی: از این صندلی‌ها در آرایشگاه‌ها استفاده‌های مختلفی می‌شود. این صندلی‌ها عموماً در شکل‌های دایره‎ای ساخته می‌شوند و معمولاً قابلیت چرخش به اطراف را نیز دارند؛ همچنین باید قابلیت تنظیم ارتفاع در آن‌ها وجود داشته باشد.

صندلی تابوره: این مدل صندلی در انواع مختلفی ساخته می‌شود. این صندلی‌ها دارای جک تنظیم ارتفاع هستند و معمولاً از جنس فلز برای این نوع از صندلی استفاده می‌شود. صندلی تابوره همچنین باید قسمتی برای نگهداری پا داشته باشد. شما این صندلی‌ها را می‌توانید در دو مدل چرخ‌دار و بدون چرخ خریداری نمایید.

صندلی اصلاح کودک: اگر به دنبال ارائه خدمات خود به تمام افراد هستید، باید در آرایشگاه شما صندلی کودک هم موجود باشد.

وسایل حرارتی برای آرایشگاه مردانه

1- سشوار

کدام سشوار مناسب است؟ یک سشوار عالی باید چه ویژگی‌های داشته باشد. اگر پا به مغازه‌های پخش لوازم آرایشگاه مردانه گذاشته و درخواست یک سشوار داشته باشید؛ احتمالاً با انبوهی از مارک و مدل‌های سشوار رو به رو خواهید شد. به همین دلیل نیاز است معیارهای یک سشوار خوب را مدنظر داشته باشید.

پخش لوازم آرایشگاه مردانه

معیارهای خرید سشوار آرایشگاه مردانه

قدرت سشوار: نیاز است قبل از اقدام به خرید سشوار از میزان قدرت سشوار آگاهی کاملی داشته باشید.

نوع موتور سشوار: اگر موتور سشوار خریداری شده توسط شما از نوع بی‌کیفیت باشد، دیر یا زود نیاز به تعویض یا خرید یک سشوار دیگر خواهید داشت، به همین دلیل نیاز است در هنگام خرید نوع موتور سشوار را حتماً چک کنید.

نوع المنت سشوار: المنت سشوار یکی از حیاتی‌ترین موارد برای خرید سشوار است. سشواری که المنت مناسبی نداشته باشد، نمی‌تواند گرمای لازم را تولید کند.

امکانات جانبی سشوار: سشوار‌های جدید علاوه بر امکانات پایه، امکانات جانبی مختلفی را نیز به همراه دارند.

فناوری‌های موجود در سشوار: در ساخت سشوارهای جدید از فناوری‌ و تکنولوژی‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از این تکنولوژی‌ها، تکنولوژی تولید یون است که باعث عدم ریزش مو در استفاده طولانی‌مدت از سشوار خواهد شد.

2- اتو مو ( پخش لوازم آرایشگاه مردانه )

اتو موها در انواع مختلفی ارائه می‌شوند؛ شما باید با توجه به نوع استفاده و نوع خدمات خود تصمیم به خرید اتو موی مناسبی بگیرید. اتو مو را می‌توان بر اساس موارد مختلفی دسته‌بندی کرد.

اتو مو با کفی معمولی

در این مدل از اتو مو، کفی از جنس فلز ساخته شده است و قابلیت تنظیم درجه حرارت ندارد. در این مدل از اتوی مو، شما قادر خواهید بود درجه حرارت را در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید. می‌توان گفت این اتو مو برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که فقط بخشی از موهای خود را صاف می‌کنند.

اتو مو با کفی سرامیک

این اتو مو قابلیت تنظیم درجه حرارت را داراست و به دلیل ساختار و نوع طراحی نسبت به اتوهای معمولی بسیار گران‌تر هستند. آسیب وارد آمده به مو در این مدل از اتوی مو بسیار کم‌تر از نوع فلزی است، به همین خاطر این محصول طرفداران بیشتری دارد.

اتو مو با کفی تورمالین

یکی از پر استفاده‌ترین مواد موجود در طبیعت، تورمالین است. تورمالین به آهستگی شروع به گرم شدن می‌کند؛ به همین دلیل باعث درخشندگی و کم شدن آسیب به موها می‌شود.

مراکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه

3- ماشین ریش تراش ( پخش لوازم آرایشگاه مردانه)

تا همین چند سال پیش تیغ تنها ابزار برای اصلاح صورت آقایان بود؛ در حال حاضر ریش‌ تراش‌ها کم کم جای تیغ‌های اصلاح را گرفتند. تیغ‌ها هر چند هم باکیفیت باشند و در هنگام استفاده از خمیر ریش استفاده کنید، باز هم به برخی از سلول‌های زنده پوست آسیب وارد می‌کنند. اگر به فکر خرید ماشین ریش تراش هستید، در ادامه مقاله راینا مارکت با ما همراه باشید. برای خرید یک ماشین ریش تراش می‌توانید به مغازه‌های پخش لوازم آرایشگاه مردانه سری بزنید، راه بهتر و اصولی‌تر مشاهده محصولات وب‌سایت‌های پخش لوازم آرایشگاه مردانه است. در ادامه به بررسی معیارهای یک ریش تراش عالی اشاره می‌کنیم.

آرگونومیک

از اصلی‌ترین قابلیت‌های ماشین ریش تراش، آرگونومیک بودن طراحی آن است. این طراحی آرگونومیک به کاربر این امکان را می‌دهد که از ماشین ریش تراش در زمان‌های طولانی بدون خستگی استفاده کند.

شارژی بودن ماشین ریش تراش

در حال حاضر اکثر ماشین‌های ریش تراش‌ موجود در فروشگاه‌های پخش لوازم آرایشگاه مردانه، شارژی هستند. شاید قابلیت شارژی بودن قیمت نهایی را کمی بالا ببرد ولی استفاده از این محصول شارژی به مراتب راحت‌تر خواهد بود. به صورت معمول بین 1 تا 12 ساعت شارژ شدن ماشین ریش تراش زمان می‌برد.

سهولت تمیز کردن

ماشین ریش تراش خریداری شده توسط شما باید قابلیت تمیز شدن راحت را داشته باشد. سه روش برای تمیز کردن ماشین ریش تراش وجود دارد:

  • تمیز کردن با آب
  • تمیز کردن با مایع مخصوص
  • تمیز کردن با برس یا فرچه مخصوص

معرفی تعدادی دیگر از وسایل آرایشگاه مردانه

پس از خرید موارد نام برده شده در بالا نیاز است که اقدام به خرید دیگر وسایل آرایشگاه مردانه از مراکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه کنید.

  • انواع قیچی در سایزهای مختلف
  • محصولات آرایشی
  • وسایل شستشوی سر
  • وسایل سرمایشی و گرمایشی
  • تیغ
  • انواع شانه و برس آرایشگاهی
  • ماشین اصلاح سر

سخن پایانی

ما در این مقاله از وب‌ سایت راینا مارکت به بررسی تجهیزات آرایشگاه مورد نیاز آرایشگاه مردانه پرداختیم. همچنین توضیح دادیم که برای خرید سشوار، اتو مو، ماشین ریش تراش از مراکز پخش لوازم آرایشگاه مردانه باید به چه مواردی توجه داشت. شما می‌توانید با در اختیار داشتن چک لیست بالا، خریدی مطمئن و تضمین شده‌ای داشته باشید.

0/5 (0 Reviews)
گفتگو آنلاين