بهترین دستگاه لیزر پوست چیست ، چه کاربردهایی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین دستگاه لیزر پوست چیست

آیا می‌دانید بهترین دستگاه لیزر پوست چیست ؟ چه نوع دستگاه لیزری برای ما مناسب است؟ بهترین دستگاه لیزر پوست را از کجا تهیه کنیم؟ اگر شما هم کنجکاو شدید تا پاسخ تمامی این سوالات را بگیرید، پس تا انتها این مقاله با راینا مارکت همراه شوید.

 

 

 

مقدمه

پوست می‌تواند بر اثر قرار گرفتن بسیار در معرض نور خورشید، مصرف مشروبات الکی، تغییرات هورمونی، آلودگی هوا و … دچار مشکلاتی شود. ممکن است پوست بدن فرد لک داشته باشد و یا بخواهد اثرات تتو را از بین ببرد، از این رو توصیه پزشک برای او استفاده از دستگاه لیزر پوست خواهد بود. لیزرها پرتوهای شدیدی هستند که به صورت منظم به قسمت آسیب دیده تابیده شده و بر اساس شدت تقسیم‌بندی می‌شوند. اگر فردی نیاز داشته باشد، لیزر می‌تواند از سطح پوست هم عبور کند تا به روی قسمت‌های عمیق‌تری بر روی پوست بتابد و به کلاژن‌سازی کمک کند. دستگاه‌هایی برای انجام لیزر پوست وجود دارند که بسته به کاربردشان می‌توانند متفاوت و یا یکسان باشند. این کاربردها در ادامه به طور مفصل توضیح داده شده‌اند.

 

دستگاه لیزر پوست و کاربردهای آن

  • یکی از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه لیزر پوست، استفاده از آن برای رفع جای آکنه، جوش و اسکار است. برخی از افراد دچار جوش‌های چرکی می‌شوند که به دنبال آن جای جوش‌های بزرگ و عمیقی بر روی صورت آن‌ها به وجود می‌آید. به گفته اکثر پزشکان داروها و فوم‌های شستشوی برای درمان این جای جوش‌ها مناسب نبوده و تنها راه درمان جای جوش‌ها استفاده از لیزر پوست است.
  • بسیار پیش آمده که افراد تتویی بر روی بدن خود زده ولی پس از مدتی به دنبال راه‌هایی برای پاک کردن تتوی خود می‌گردند. در چنین مواقعی برای پاک کردن تتو تنها راه ممکن لیزر است تا اثر آن به خوبی از بین برود.
  • بر اثر کاهش و افزایش وزن‌ و یا حاملگی پوست بدن دچار ترک و یا لک می‌شود که ظاهر ناخوشایندی را به وجود می‌آورد. برای از بین بردن این ترک‌ها و لک‌ها پزشکان بسیاری استفاده از دستگاه لیزر پوست را به افراد توصیه می‌کنند.
  • همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، یکی از اصلی‌ترین استفاده‌های دستگاه لیزر پوست، جوان‌سازی صورت است. لیزر می‌تواند لایه‌برداری سطحی و عمقی داشته و با لیفتینگی که بر روی پوست صورت انجام می‌دهد، موجب جوان‌تر شدن پوست شما شود. همچنین رفع چین و چروک نیز یکی از کاربردهای لیزر پوست محسوب می‌شود.
  • با استفاده از دستگاه لیزر پوست می‌توان درمان جای سوختگی، ماه‌گرفتگی و یا حتی برداشتن خال را انجام داد.
  • از برخی از دستگاه‌های لیزر پوست می‌توان برای از بین بردن موهای زائد نیز کمک گرفت.

 

بهترین دستگاه لیزر پوست چیست ؟

بهترین دستگاه لیزر پوست چیست ؟

ممکن است زیاد در مورد بهترین دستگاه های لیزر شنیده باشید یا به شما معرفی کرده اند. اما آیا خودتان می‌دانید بهترین دستگاه لیزر پوست چیست ؟ خوب است به شما بگوییم که بهترین دستگاه لیزر پوست بسته به نوع پوست و شرایط شما انتخاب می‌شود و نه چیز دیگری! بهرحال هر دستگاهی برای یک نوع یا نهایت چند نوع پوست و مو مناسب است. شما باید بگردید، بپرسید و جست‌وجو کنید تا بتوانید مناسب ترین دستگاه را با ویژگی های منحصر به فرد خود پیدا و استفاده کنید و گول تبلیغات را نخورید.

 

انواع روش‌های لیزر پوست

تا اینجا به شما گفتیم که بهترین دستگاه لیزر پوست چیست ؟ حالا به سراغ روش ها انجام لیزرینگ می‌رویم. لیزر کردن پوست روش های مختلفی دارد که بسته به نیاز شما انجام می‌شود، اما در اینجا چند مورد است متداول ترین روش ها را برای شما شر می‌دهیم.

لیزر اربیوم: از این روش بیشتر به جهت جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود. همچنین درمان جای جوش‌های سطحی نیز به کمک این لیزر ممکن خواهد بود. به طور کل از این لیزر برای درمان‌های کوچک و سطحی می‌توان استفاده کرد از این رو کاربرد متوسطی در نزد پزشکان دارد.

 

لیزر کربن دی اکساید: موثرترین لیزری است که توسط پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل ماندگاری بالایی که دارد از این لیزر برای درمان مشکلات پوستی و برداشتن خال و زگیل استفاده می‌شود. در کنار این کاربردها لیزر کربن دی اکساید برای درمان جای زخم، لک‌های بزرگ و جای جوش‌های عمقی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزر N‌Lite: این روش کم‌هزینه‌ترین روش لیزر پوست محسوب می‌شود که البته در کنار هزینه کم آن، تأثیر به سزایی مانند دو روش قبل ندارد. از این لیزر برای رفع مشکلات کوچک پوستی، پاک کردن تتو از روی پوست و رفع مو های زائد استفاده می‌شود.

لیزر پوست دارای چه فوایدی است؟

بهترین دستگاه لیزر پوست چیست

  • از لیزر پوست می‌توان در نقاط مختلف بدن استفاده کرد. همین امر موجب شده طیف وسیعی از علاقه‌مندان از این روش درمانی استفاده کرده و نتیجه مثبت بگیرند.
  • لیزر پوست در زمره روش‌های دائمی قرار می‌گیرد و با یک دوره درمان، نتیجه مورد نظر قابل مشاهده خواهد بود. پیش‌تر روش‌های لیزر پوست دارای نواقصی بودند که امروزه این نواقص برطرف شده و با رفع این نواقص، لیزر پوست به یکی از اصلی‌ترین درمان‌های پوستی تبدیل شده است.
  • لیزر پوست به سبب بی‌خطر بودن، روز به روز علاقه‌مندان را به کلینیک‌های پوست و مو کشانده تا مشکلات خود را درمان کنند.

 

آیا لیزر پوست دارای عوارض جانبی است؟

آیا لیزر پوست دارای عوارض جانبی است؟

در رابطه با لیزر پوست می‌توان گفت عوارض جانبی در برخی بیماران خاص دیده می‌شود. البته این عوارض نیز بسیار کم بوده و به سرعت رفع می‌شوند. شایع‌ترین عوارض قرمزی پوست و تورم منطقه‌ای از پوست است که تحت درمان قرار می‌گیرد. به طور کل اگر عمل لیزر پوست توسط یک پزشک متخصص انجام شود، مشکلی را برای فرد به وجود نخواهد آورد.

 

 

سخن پایانی

امروزه خرید اینترنتی به یک امر رایج بدیل شده است. بسیاری از افراد که علاقه به گشت و گذار در بازار نداشته و یا وقت آن را ندارند، ترجیح می‌دهند کالای مورد نظر خود را از طریق اینترنت خریداری نمایند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید و به دنبال خرید دستگاه لیزر پوست برای کلینیک خود می‌باشید، می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی راینا مارکت تهیه کنید. راینا مارکت از قابل اعتمادترین فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات آرایشگاهی است که تا به امروز مشتریان بسیاری را از خود راضی نگه داشته است. توجه به اورجینال بودن کالا و ارسال سریع، راینا مارکت به فروشگاه اینترنتی محبوب در بین افراد زیادی تبدیل شده است. اگر در رابطه با خرید محصولات راینا مارکت و لوازم آرایشگاه سؤالی دارید، در هر ساعت از روز می‌توانید با مشاوران راینا مارکت تماس گرفته و سؤالات خود را مطرح کنید.

0/5 (0 Reviews)
گفتگو آنلاين