برای تجهیزات آرایشگاه زنانه چه لوازمی مورد نیاز است؟

تجهیزات آرایشگاه زنانه

اگر به دنبال راه‌اندازی یک آرایشگاه زنانه هستید و درباره‌ی وسایل و لوازم آن کنجکاوید، این مقاله می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد. تجهیزات آرایشگاهی زنانه نیاز به کیفیت بالا و ماندگاری خوبی دارند از این رو لازم است از برندها و فروشگاه‌های معتبر خریداری شوند. راینا مارکت در این زمینه یکی از قابل اعتمادترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید لوازم خود به آن اعتماد کنید. وسایلی که برای راه‌اندازی آزایشگاه زنانه لازم است دسته‌بندی‌های متفاوتی دارند که هر کدام دارای زیر مجموعه‌های مختلفی هستند. در ادامه به معرفی این لوازم پرداخته‌ایم.

تجهیزات آرایشگاه زنانه

تجهیزات برای بخش آرایش صورت و مو

این بخش از آرایشگاه به طور معمول خاص‌ترین بخش این مکان محسوب می‌شود. برای این که بخش آرایش صورت و موی آرایشگاه شما زیباتر از دیگر بخش‌ها باشد بهتر است از وسایلی استفاده کنید که هم کیفیت خوبی داشته و هم جلوه زیبایی به آرایشگاه شما بدهند. از لوازمی که برای این بخش لازم است می‌توان به شانه‌ها و برس‌ها، سشوار دستی، قیچی‌ها، پیشبند برای مشتری، اتو مو، اسپری مو، تیغ، لوازم آرایشی و … اشاره کرد.

تجهیزات آرایشگاه زنانه برای بخش رنگ مو

بانوان بسیاری وجود دارند که علاقه به رنگ کردن موهای خود داشته و هر چند وقت یک بار در این زمینه تنوعی ایجاد می‌کنند. در این قسمت به مانند قسمت آرایش صورت و مو شاید وسیله‌های متعددی لازم نباشد ولی بهتر است از رنگ‌های با کیفیت و مرغوبی استفاده کنید تا مشتریان بیشتری جذب آرایشگاه شما شوند. زیرا رنگ موها به طور معمول ماده‌ای شیمیایی بوده و به مو آسیب وارد می‌کنند. از این رو لازم است از رنگ‌های مرغوب استفاده شده تا به موهای مشتری آسیبی وارد نشود.

به جز این مورد تجهیزات این قسمت نیز لازم است کیفیت مناسبی داشته باشند زیرا با قسمت مهمی از بدن یعنی موی سر سروکار دارند. سرشور، سشوار ایستاده، قفسه برای چیدن رنگ مو و لوازم رنگ کردن مو مانند کاسه رنگ مو، دستکش، فویل، برس رنگ مو، تیوب‌های رنگ، پاک کننده رنگ و تایمر از لوازمی هستند که برای این بخش به آن نیاز دارید. رنگ مو را می‌توان از مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاه زنانه نام برد.

تجهیزات برای قسمت مانیکور و پدیکور

تجهیزات آرایشگاه زنانه چیست

چندین سالی است که مانیکور و پدیکور ناخن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. برای این بخش نیاز به لوازمی چون میز مانیکور، صندلی مشتری، صندلی ناخن کار، صندلی استول پدیکور، ترولی و چرخ دستی پدیکور است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که چون ناخن کار آرایشگاه زمان بسیاری را بر روی صندلی می‌نشیند، صندلی او باید تمامی استاندارهای مرتبط را داشته تا به بدن وی آسیبی وارد نشود.

مبلمان و اثاثیه

مبلمان و اثاثیه یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشگاه زنانه هساتند که برای جلوه دادن به محیط آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در آرایشگاه دو نوع مبلمان تخصصی و معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مبلمان معمولی شامل مبلمانی است که در بخش انتظار قرار دراد و بیشتر به عنوان موردی برای راحتی مشتری‌ها مد نظر است. این مبلمان باید با فضای کلی آرایشگاه و چیدمان دیگر وسایل آرایشگاهی متناسب باشد تا دکور فضا را از بین نبرد. مبلمان تخصصی لوازمی محسوب می‌شوند که در قسمت‌های مختلف آرایشگاه همان‌طور که پیش‌تر توضیح دادیم، مورد استفاده قرار می‌گیرند. از مهم‌ترین اثاثیه‌ای که در هر آرایشگاه مورد نیاز است، آینه است. انتخاب آینه‌ به سلیقه شما برمی‌گردد ولی بهتر است حالت تجملی داشته تا جلوه آرایشگاه را زیباتر کند.

قبل‌تر میزهای متحرکی وجود داشتند که آرایشگر از آن‌ها برای جابه‌جایی لوازم آرایشی مردانه و زنانه استفاده می‌کرد که به نسبت سنگین بود و کار با آن‌ها سخت بوده است. این روزها میزی به نام ترولی در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شود که برای نظم‌دهی به لوازم آرایشگاه کار را برای آرایشگرها بسیار راحت کرده و به قدری سبک است که آرایشگر به راحتی می‌تواند میز را جا به جا کند. ترولی دارای طبقات مختلفی است که در هر طبقه می‌توان بخشی از لوازم را قرار داد. این میز قابل شست‌وشو نیز بوده و همین مورد را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دانست.

تجهیزات برای اتاق استراحت

اتاق استراحت اتاقی است که کارکنان در زمان‌های مختلف به آن احتیاج پیدا می‌کنند. به دلیل آن که آرایشگری شغلی است که فرد زمان طولانی را سرپا می‌ایستد، نیاز به استراحت در طول روز داشته از این رو نیاز به اتاق استراحت در هر آرایشگاه حس می‌شود. به جز کارکنان ممکن است مشتری شما خانم بارداری باشد و یا نوزاد کوچکی داشته باشد که برای چنین مشتری‌هایی لازم است که یک اتاق استراحت در نظر گرفته شود. در این اتاق می‌توانید مبلمان راحتی برای نشستن و یا مایکروویو و یخچالی برای استفاده کارکنان قرار دهید.

تجهیزات آرایشگاه زنانه برای بخش ماساژ

انواع تجهیزات آرایشگاه زنانه

قسمت ماساژ بخشی است که جدیدا به برخی از آرایشگاه‌ها اضافه شده و طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. در این بخش افراد زمان طولانی را برای ماساژ پوست و صورت و بدن می‌گذرانند. از این رو لازم است لوازم به گونه‌ای باشند که در بدن فرد خستگی به وجود نیاورند. تخت ماساژ مهم‌ترین وسیله‌ای است که برای بخش ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرد از این رو تمامی نکات ایمنی را برای خرید این محصول باید در نظر گرفت.

چرا خرید از راینا مارکت؟

برخی از افراد علاقه‌ای به گشت و گذار در بازار را نداشته و بیشتر علاقه به خرید اینترنتی دارند. خرید اینترنتی دارای مزایای بسیاری است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به صرفه‌جویی در وقت اشاره کرد. راینا مارکت از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی است که شعار «تجربه لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را پیشینه راه خود قرار داده است. راینا مارکت با رعایت اصول ضمانت اصل بودن کالا و همچنین ارسال سریع تا به امروز مشتریان خود را از خدماتی که ارائه می‌دهد راضی نگه داشته است. برای خرید تجهیزات آرایشگاه زنانه مورد نیاز خود می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و هر آنچه لازم دارید را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

تنوع کالا در سایت راینا مارکت بسیار بالا است و افراد با هر سلیقه و هر نوع استطاعت مالی می‌توانند خرید خود را انجام دهند. گفتنی است تمامی لوازم موجود در فروشگاه اینترنتی ما دارای گارانتی بوده از این رو می‌توانید خرید خود را با اطمینان انجام دهید. اگر در رابطه با خرید تجهیزات آرایشگاه زنانه نیاز به مشاوره دارید، مشاوران راینا مارکت 24 ساعته در طول هفته پاسخ‌گوی شما هستند.

0/5 (0 Reviews)
گفتگو آنلاين