لوازم برقی آرایشی فیلیپس را بیشتر بشناسید.

لوازم برقی آرایشی فیلیپس

اگر بخواهید یک سالن آرایشی داشته باشید یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین تجهیزات آرایشگاهی که برای کار خود به آن احتیاج دارید، لوازم برقی نظیر سشوار، اتو‌ی مو، لوازم اصلاح برقی و… است. شما به این ابزار برای انجام خدمات شخصی خود در منزل نیز احتیاج پیدا می‌کنید. از آنجایی که کار با لوازم برقی از حسّاسیت بالایی برخوردار است لازم است تا هنگام خرید، برای انتخاب برند و مارک مناسب آن دقت کافی را داشته باشید. در این مقاله با راینا مارکت همراه باشید تا لوازم برقی آرایشی فیلیپس را به شما معرفی کنیم.

لوازم برقی آرایشی فیلیپس

یکی از معروف‌ ترین برند های لوازم برقی، لوازم برقی آرایشی فیلیپس است. افراد زیادی حین خرید لوازم برقی بین دنیایی از برند‌ها و مارک‌ های گوناگون سردرگم شده و انتخاب درست برایشان سخت می‌شود. در این میان فیلیپس انواع و اقسام لوازم برقی را تولید و روانه‌ ی بازار کرده است. فیلیپس یک شرکت هلندی است و یکی از بزرگ‌ترين تولیدکنندگان محصولات برقی به شمار می‌رود. موسس این شرکت جرارد فیلیپس است که به همراه پدرش در سال 1891 آن را راه‌اندازی کرده‌اند. می‌توان گفت فیلیپس انقلابی در عرصه‌ی زیبایی زنان به وجود آورد، چراکه گروه فیلیپس با کمک فناوری و نوآوری‌های روزافزون ابزارهای مختلفی را به طور مداوم تولید می‌کنند تا زیبایی انسان‌ها را بهبود بخشند.

به اعتقاد فیلیپس زیبایی همچون یک انرژی فوق‌العاده است که در هر خانمی وجود دارد اما برای بیشتر دیده شدن آن گاهی به ابزارهایی نیاز است. این کمپانی در طی سال‌های فعالیتش در حوزه‌ی تولید محصولات برقی، انواع و اقسام لوازم برقی، علی الخصوص لوازم برقی آرایشی را روانه‌ی بازار کرده است که این محصولات عبارتند از:

  • ماشین اصلاح صورت، بدن و اصلاح سر
  • سشوار حرفه‌ای، سشوار برس‌دار، حالت دهنده مو
  • ماشین اصلاح صورت، ست اصلاح
  • مو زن گوش، بینی و ابرو
  • دستگاه لیزر بدن، اپیلاتور
  • برس پاک کننده صورت

در ادامه توضیح مختصری در مورد چند نمونه از این محصولات خواهیم داد تا با کارایی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

اپیلاتور فیلیپس

انواع لوازم برقی آرایشی فیلیپس

یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم برقی آرایشی فیلیپس، اپیلاتورها یا همان ماشین‌های اصلاح هستند. کاربرد این اپیلاتور‌ها چیست؟ روش‌های زیادی برای از بین بردن موقتی مو‌های زائد وجود دارد. دستگاه‌های اپیلاتور، اپیلیدی و یا همان موکن یکی از پرکاربرد‌ترین و موثر‌ترین این روش‌ها هستند. از آنجایی که پوست بدن می‌تواند در برخورد با هر چیزی از خود حساسیت نشان دهد، انتخاب برند مناسب این دستگاه برقی از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین اپیلاتور‌های موجود در بازار اپیلاتور فیلیپس است. اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 با طراحی فوق‌العاده‌ای که داره، به راحتی قابل حمل است و در سریع‌ترین زمان ممکن و امن‌ترین حالت، موهای زائد را از ریشه جدا می‌کند. در استفاده از اپیلاتور به موارد زیر دقت کنید:

  1.  از مهم‌ترین ویژگی‌های اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 می‌توان به جدا شدن سری آن بعد از استفاده اشاره کرد.
  2. استفاده از اپیلیدی بهتر است بعد از حمام صورت گیرد تا هم پوست مرطوب باشد و هم دهانه‌ی روزنه‌های پوست آمادگی خروج مو را داشته باشند.
  3. دستگاه اپیلاتوری که انتخاب می‌کنید باید استاندارد باشد تا سلامت پوست بدن شما را تهدید نکند. لوازم برقی آرایشی فیلیپس این ضمانت را به شما می‌دهند.

نوع دیگر از اپیلاتور‌های فیلیپس که با نام HP6422 در بازار موجود هستند، دارای مکانیسم پیش ماساژ برای کاهش درد نیز می‌باشند. اگر این دستگاه را خریداری کردید بهتر است شب‌ها از آن استفاده کنید چرا که بعد از یک خواب آرام شبانه پوست شما فوق‌العاده نرم و صاف خواهد شد.

برس پاک کننده صورت فیلیپس

برس پاکسازی صورت یا فیس براش Face Brush یکی دیگر از لوازم برقی آرایشی فیلیپس است که اخیرا نام آن‌ را زیاد می‌شنویم. فیس براش یک برس پاک‌کننده صورت است که با باتری کار می‌کند و روی پایه‌ی مخصوصی که دارد شارژ می‌شود. این برس بعد از روشن شدن به آرامی روی پوست شروع به حرکت و پاکسازی می‌کند. برس پاک‌کننده فیلیپس یک محصول ضد‌آب است که می‌توانید از آن در حمام نیز استفاده کنید.

هر پوستی به طور طبیعی چربی و روغن تولید می‌کند اما مقدار بیش از حد و تجمع آن بر روی پوست صورت می‌تواند سبب بسته شدن منافذ شود. به همین خاطر برس پاک‌کننده صورت فیلیپس با هدف پاکسازی منافذ پوست و ناحیه بینی و چانه طراحی و تولید شده است. این برس‌ها علاوه بر این‌که کمک می‌کنند تا منافذ پوست از هرگونه چربی پاک شوند، با ماساژوری که دارند عضلات صورت را نیز آرام ماساژ می‌دهد و باعث درخشش فوق‌العاده پوست می‌شود.

راهنمای خرید انواع فیس براش

قیمت لوازم برقی آرایشی فیلیپس

از آنجایی که لوازم برقی آرایشی فیلیپس از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند، برای خرید فیس براش هم فیس براش‌های فیلیپس  در بازار از بهترین برندهای موجود محسوب می‌شوند. این برس‌های پاکسازی صورت به سه دسته عمده تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • برس نرم برای پوست‌های حساس
  • برس متوسط برای پوست‌های چرب
  • برس سخت برای لایه‌برداری پوست

با توجه به نیاز خود، می‌توانید هر یک از آن‌ها را خریداری کنید.

ست اصلاح فیلیپس | از پرکاربرد‌ترین لوازم برقی آرایشی فیلیپس

یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایشی مردانه، ست اصلاح فیلیپس است. لوازم اصلاح مردانه در ردیف اختصاصی‌ترین وسایل شخصی آقایان قرار می‌گیرند. به همین خاطر باید برای خرید بهترین نوع آن دقت داشته باشید. در راینا مارکت می‌توانید این ست‌های اصلاح را با قیمتی مناسب خریداری کنید. ست اصلاح فیلیپس وسیله‌ای است که برای گروهی استفاده روزانه دارد و گروهی دیگر از آقایان در بازه‌های زمانی متفاوت از آن استفاده می‌کنند. لوازم اصلاح انواع مختلف برقی و دستی دارند و برای اصلاح موی سر، صورت و بدن استفاده می‌شوند. ست لوازم اصلاح مردانه شامل :‌ فوم اصلاح، دئودورانت، افتر شیو، شامپو سر و بدن و … است. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که ست اصلاح فیلیپس دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ضد آب
  • سری قابل شستشو
  • شانه مختلف برای اصلاح مو‌ی سر و صورت
  • جنس بدنه از کروم
  • استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • درجه تنظیم بلندی مو

سخن آخر

لوازم برقی آرایشی فیلیپس از تنوع زیادی برخورداراند به همین خاطر در این مطلب سعی کردیم کارایی و کیفیت سه نمونه از پرکاربرد‌ترین آن‌ها را برای شما شرح دهیم. چنانچه قصد خرید هرگونه لوازم آرایشگاه را دارید با توجه به تنوع زیاد این لوازم در بازار، می‌توانید از راینا مارکت با ضمانت کیفیت و قیمت مناسب خرید خود را انجام دهید.

5/5 (1 Review)
گفتگو آنلاين